Alicelindstrom

Vad ska man ha för rubrik?

Hej allihopa, just nu sitter jag och målar naglarna, eller jag sitter och testar olika saker för jag vet inte vad jag ska måla ^^
kommentera om du har förslag!!
idag efter skolan cyklade maja och jag till en skola och gjorde en liten hemlig sak, mihihi
vet in vad jag ska skriva, men bloggar väl mer sen



kram (:

Linnea

Ja ersen! Ibland kan det vara jättesvårt att komma på rubriker! Förresten fin tröja, var köpte du den? :)


blogg: http://liinneaa.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin