Alicelindstrom

Today..

Jag gillar lov, bara jag som gör det eller?
imorse vaknade jag typ vid åtta. Jätte skönt. Nu har jag duschat, fixa mig, matat bella och plockat undan lite saker på mitt rum så det ser lite trevligare ut.

gammal bild, mitt hår är blött just nu så orkar inte ta en ^_^

Alldeles strax ska jag ta cykeln och cykla till mormor och morfar. Där ska jag käka lunch och prata och lite sånt.
Sen vid ett cyklar jag hem, då ska tova komma. Vi kommer då troligen att fota, och om bilderna blir bra får ni se dom. Sen ikväll ska tova och jag på hockeyn. sen ska hon nog sova hos mig! :)
jätte roligt!

byee


SOFIA

Ledsen för sent svar men tusen tack fina du! Hoppas nu du får en härlig Tisdag! KRAM


blogg: http://bysofia.se
Anonym

Hejhej :) !

Vill du vara med i dagens blogg och få 2000 - 5000 fler besökare :) ?

Här hittar du tävlingen om du vill vara med, hoppas att kommentaren inte irriterade dig :) ( då är jag ledsen och ber om ursäkt) .



http://svettlukt.blogg.se/2011/november/dagens-blogg.html#comment



Kramkram , Bea! :)










Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin