Alicelindstrom

Skola, plugga, träning, plugga, mupp

Hejhej, hemma från skolan nu. Vi hade vikarie sista lexionen och då slutade vi 25? min tidigare...
Idag på spanskan började vi göra julkort, någon typ julkortstävling. Ganska roligt att sitta och pyssla på spanskan.
Ska göra lite läxa nu, sen ska jag göra mat och fara iväg på träningen.
sen kommer jag hem oh fortsätter med läxa...
kul liv

fick en fråga om jag fortfarande har lila underhår. Jajjemän ↑
syns inte så bra men det är kvar. finns fler bilder på mig två inlägg under :)

kram
just nu är jag lite sur, min mobil är död. och man kan inte ladda den, kunde inte det imorse. KUL -.-
väntar på att pappa ska komma hem och rädda mig








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin