Alicelindstrom

PEPPARKAKOR

Hejsan, idag var jag , borshan och mamma hos mormor och bakade pepparkakor. Gammal tradition.
När vi satt och bakade som mest började det snö :D härligt
Hade med min kameran och fotade massa, här är lite bilder :)










Erik (lillebror) fotade bilderna på mig :)





Jag har allti tomteluva när jag bakar pepparkakor :D
annars får man ingen jul kännsla


åhhnej har fått låten på huvudet, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor,pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor...

kram

malva

Mysigt med pepparkaksbak! :D


blogg: http://mk
Therese

jätte fina bilder

längtar värkligen efter din jul design. När blir den klar?

Skulle du inte kunna ha en julkalender? en sån som många bloggare brukar ha?

att du tillexempel varje dag länkar någon, komma med foto/design tips eller något sånt?

PEETRA

Kul att baka pepparkakor :)


blogg: http://petralovisaeriksson.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin