Alicelindstrom

Önskelista

Sitter just nu och kollar saker till min önskelista. Den måste vara klar på onsdag, omgomgomgomg
vad ska man önska sig? blixt, skumtomtisar, kläder blabla kommer inte på mer.
Känns som att jag kommer att glömma massa viktiga saker som jag vill ha.
nyss gjort eng läxa, YES klar med den.

lovat att visa bilder på när jag pyntade. Hade lovat mig själv att inte ta fram min MINI gran till advent, men kan inte låta blir för tycker den är så gulli.
Så nu står den i mitt fönster iaf..

längtar till julen såååå mke :D
längtar även tills imorgon då jag ska få öppna min påse med skumtomtar :D för då ska jag fixa min paketkalender :D

Elin

Wihoo!!

Nu är veckans blogg igång.

Kommentera veckans blogg inlägget på min blogg om du är med.

Lottningen dras varje torsdag.

För större chans att vinna:



Tryck på denna länken:



http://www.bloggriket.se/



:D



förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!


blogg: http://ettlivsomelins.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin