Alicelindstrom

Man är ju ledig idag

Är så lat så jag bloggar med iPaden nu. Jag blev jätte rädd när jag vaknade och såg att klockan var tio över sju!! Men sen kom jag på att jag ju är ledig idag så jag somnade om. Nu sitter jag i soffan och väntar på att resten ska vakna pappa är ledig idag han med, så tror vi ska hitta på något han åker ju snart tbx till USA .
Hejdå


EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

sv: kan du läsa mina tankar eller läskiga människa?? :o Hahah nästnästa tävling får ni faktiskt tävla om ett klädesplagg! :D



Kram!


blogg: http://epicfaiil.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin