Alicelindstrom

Måla mina naglar just nu..

Väntar på att nagellakcet ska torka, sen ska jag he på toplack sen ska jag väl fota naglarna om dom blev bra :D
eller vill ni ens se?? kommentera.


bjuder på en gammal bild, som jag nyss redigerat :D

vill också skriva att uppdateringen imorgon troligen inte kommer bli så bra.
först äre ju skola, sen vid 6 ska jag tbx till skolan och kommer nog säkert hem halv 11. För min klass ska hålla i disco, kommer bli jätte roligt. Hoppas att några kommer för det är några i åttan som har samma dag och samma tid och dom river ner våra affischer, inte så roligt!! -.-

kram

ville bara påminna er om att anmäla sig i min tävling där alla som deltar har chansen att vinna ett presentkort på 150:- på smyckesboxen.se.
Vill du vara med? klicka då här

Emelie - Fotoblogg

Råkade hitta en sida där man kan göra gifs/blinkade bilder :]

här:

http://www.gifyo.com/


blogg: http://emeliewahlund.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin