Alicelindstrom

Jaa det är en buss

Hejsan alla, jag har fått några frågor om bilden som ni ser här under ↓

några har märkt att det är en buss i bakgrunden, vilket är tänkt! men ni kanske inte fattar vad som var meningen att det skulle se ut som.
så jag skrev på bilden så ni kanske fattar lite mer↓

hahha kanske var långsökt, men kul att man har uppmärksamma läsare ;)
när vi fotade på gatan så vi bussen komma, och precis när den körde förbi slängde jag mig på gatan (inte bokstavligt) och tova fotade. men bussen körde lite för fort ^^

kram på er








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin