Alicelindstrom

Glöm inte...

Hejsan detta är ett tidsinställt inlägg. Jag är nog i skolan just nu. Om jag inte blivit överkörd påväg till skolan och ligger död på marken. Men det ska nog inte hända idag.

ville bara påminna er om att anmäla sig i min tävling där alla som deltar har chansen att vinna ett presentkort på 150:- på smyckesboxen.se.
Vill du vara med? klicka då här

ha det så bra, så bloggar jag troligen sen när jag kommer hem från skolan, om jag ens överlever vägen hem...
HAHAH

ses hoppas vi....

Lina ditt fan! :D

Jag deltar inte i tävlingen! Men jag älskar din blogg somduvet, och jag har undrat så HIMLA mycket hur man lägger in bildspel? Vore kul om du förklarade EXAKT hur man gör :')<3


blogg: http://diwi.blogg.se/
Elin

Hej Alice!

Du har verkligen en superfin blogg, och jag undrar om du skulle vilja länka min blogg så länkar jag din på min.

Svara gärna!

Helst i en kommentar på min blogg :D

Kram från Elin.


blogg: http://ettlivsomelins.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin