Alicelindstrom

Fotografering ska det bli idag

Godmorgon världen! inatt sovde ju tova hos mig, det var nice.
igår när vi kom hem från hockyn så spelade vi kort och pratade.
imorse vaknade vi TIDIGT av att NÅGON ringde oss -.- men sen somnade vi om och sen vaknade vi sen någon gång.
om någon inte viste så van modo ^^ och det var FULLT! haha man kunde nästan inte stå. hahah
idag ska tova och jag fota. bilderna från igår , som jag tycker blev grymma kommer nog upp senare idag eller imorgon.
nu sak vi börja fixa oss för ännu ett tema som ska fotas...
kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin