Alicelindstrom

Yeah

Hejj bloggen!!! (:
vetnii??
ststistiken går UPPÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
wiiiiiiii
har haft många ett tag, men den typ fem senaste dagarna var det lågt :/
men nu är den HÖG igen!!!! (:
kan ni gissa vad jag har vunnit?? (:

kram (:

Filippa (Fotoblogg) ♥

Sv; Jag kanske kan visa i min blogg n ågon gång men jag gjorde det i photoshop helt själv och koderna osv.

Kram!


blogg: http://filippasfoton.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin