Alicelindstrom

Wow

Hej bloggen, vet ni??
jag loggade in på mitt videofy.me konto!
och där kunde man se statistiken!! och jag har haft 13 visningar på min videobloggning
som jag la ut igår!!
värsta coolt!! (:
och igår hade jag också ganska många besökare!! (: 43 st!!!
Känner mig på väldigt bra humör just nu!! (:
Och en sak som jag tyckr är väldigt coolt är att jag ligger på plats 185
av 1625 bildbloggar!!!!!!!!!!!!
alltså kan ni fatta?? min blogg som är så liten ligger på en sån bra plats?
Men det är ni som gör det, alla mina läsare!!
Tack till alla mina underbara läsare!!
skulle bli glad om ni komenterar lite!!
och glöm inte bort att komma med förslag på nya videos!!
vill göra fler men har ingen anning på vad!!! xD

kram

stina

hur ser man hur man ligger bland alla bloggarna?


blogg: http://sstinasfoto.blogg.se/
stina

du skrev : Och en sak som jag tyckr är väldigt coolt är att jag ligger på plats 185

av 1625 bildbloggar!!!!!!!!!!!!

hur ser man det? :)


blogg: http://sstinasfoto.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin