Alicelindstrom

Vad tycker ni?

Hej bloggen!!
sitter och funderar på en ny design!! den som jag har nju tycker jag känns ganska vårig!
eller vad tycker ni? och snart är det ju sommar, då vill jag ha en mer sommrig!!
men ni får leva med den jag har i typ nån till!
men har ni förslag på en ny design? färger? bilder?
vad ska det vara för header??
komentera gärna!!
glömm inte bort att anmäla er i min tävling där man bli länkad på min blogg!!! :D
klicka HÄR för att anmäla dig!!

kram (:

wilma

Jag tycker att det ska vara färgglatt, asså typ rosa eller gul eller nåt sånt och inte bara typ svart, vit eller grå. Så tycker jag att du ska ha bild/bilder på dig själv i headern! :)


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin