Alicelindstrom

film

Hej bloggen!!
nu har mamma åå jag varit på stan!! (:
jag köpte två bikinis, eller det var en nerder del och en över del!!
bara för att jag inte kunde välja!! xD
när vi kom hem körde vi ut 2 newbody, sen åt vi lunch!
sen filmade och fotade mamma mig. filmen ska jag ha typ som ''intro'' till mina videos!
hehe har gjort lite på den nu, men jag måste hitta lite musik, och sen kanske en stillbild!!
får se! (:

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin