Alicelindstrom

Usscchh

Hej bloggen, har inte bloggat tidigare idag!
men mina armväck var bedövade så det var lite drygt att skriva xD.
men idag har jag varit i skolan, det var en rätt så OK dag.
Vi hade mke arbetspass, för vi skulle bli klara med Kråkslottet.
Men vi såg på treorna som hade Vår Soare (stavning)
åå sen var det mest en vnlig dag, fast vi fick glass :D
men ajja efter skolan åkte mamma å jag till vårdcentralen åå då tog jag bloprov!
vi skulle ha gjort det igår, men jag ville inte då XD
men efter det gick vi på banken åå sen köpte vi mjukglass på stan (:
sen åkte vi typ hem!
det var min dag typ xD
igår kom en sak som jag har köpt på nätet, den skirver jag om senare ikväll.

kram  (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin