Alicelindstrom

tjoooo bloggn. Nu är jag här i björna åå m...

tjoooo bloggn. Nu är jag här i björna åå mobilbloggar. Allt är trevligt, haha fast det var några som blev lite sura. Haha just nu är alla åå dricker vatten för vi körde kurragömma åå alla typ svettades ihjäl. Haha :-P men jag jag ligger i min säng som är en luft maddras men ajja åå käka chips klubba åå dricka :-D. Haha vi skulle gå på en coop åå köpa typ godis åå dricka. Fast den stängde 4. Haha snacka om byhåla :-P sen gick vi på en ica som också var stängd. Den vet vi inte när den stängde. Sen gick vi på en mack. Men den var typ också stäng. Haha värsta tråk by. Men nu ska jag typ göra något ses kram på er. Komihåg att att anmäla er i min tävling :-) nu ska jag käka pizza haha det blev över från middagen då tog vi med det :-D


wilma

Hej, så du vet det tänkte jag fixa en ny liten reklambild för din blogg där det står design by: bilderbyalice.. Tänkte ändra typsnitt och lite, om det är lugnt, för håller på med en ny design på min testblogg. Du får säga till om du inte vill de och att du vill ändra själv isåfall :)


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin