Alicelindstrom

Tisdag + Niceiga typsnitt

Hej bloggen!!
idag är det tisdag, som ni säkert vet!! och det betyder att det snart är helg!! (:
haha man ska ju tänka posetivt!!
men idag har jag varit i skolan som vanligt!! xD och det var väl ganska likt en vanlig tisdag!! xD
på syslöjde gjorde jag klart min blomma :D
och när jag kom hem från skolan satt jag vid datorn, fast jag bloggade inte!!
viste inte vad jag skulle skriva xD
jag laddade ner några typsnitt!! några var riktigt nice!!
gjorde en bild för jag skulle testa alla!! ↓


Vilken tycker du var finast??
skriv vilket nr!! (:
om det är något ni undrar så är det bara att fråga!! (:

kram (:

Adam

Vart hittade du alla typsnitten du satte in?

stina

okej :D


blogg: http://sstinasfoto.blogg.se/
Alice

fin blog och vad duktig du e på att fota älskar själv att fota.




blogg: http://semlanofc.blogg.se/
Hannii

Typsnitt 8a!:)








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin