Alicelindstrom

Syskonskola

Hej bloggen, idag i skolan kom HK läraren och pratade sista timmen om ett typ projekt (stavning)
som skolan har, och det heter typ syskonskola!!
och det är på måndag, känns jätte bra att kunna hjälpa andra!!
men det projektet går ut på att alla elever från åk 6 till 9 kan vara med (om man typ vill)
och då får man jobba en dag, och då ska man tjäna minst 100 kr som ska gå till
barn i Tanzania, tror jag det var!! (:
förr året fick skolan in över 22000 kr!!
och jag ska vara med, har redan bestämmt mig vart jag skoa jobba!!
jag ska jobba hemma, jag ska typ städa, baka bullar åå sånt!!
hihi och då är man ju ledig från skolan!! trevligt!!
så det kommer bli bra tycker jag! hehe xD

Ikväll har vi ju match, jag kommer inte kunna vara med!!! :'(
men jag ska vara där och titta åå heja!! :D
det är jag som ska sälja fika (alla i laget turas om) och nu är det vi,
så mamma ska vara där och sälja, så jag ksk är med!! (:
Men nu ska jag träna till provet som vi har imon!! :/
det är typ Kroppen!! ahah xD

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin