Alicelindstrom

Söndag - nytt rekord

Hej bloggen, idag är det ju söndag, men även morsdag!
Idag ska typ min mormor åå morfar komma på fika! (:
Såg att igår hade jag nytt rekord IGEN!!!
det var 61 som är rekodet denna gång! (:
välkommen alla nya! Hoppas att ni vill fortsätta följa min blogg!
Och jag såg även att de senaste 10 dagarna har jag haft mella 46 och 61 besökare varje dag! :D



Bild som jag fotade igår! (:

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin