Alicelindstrom

Snart lov

Hejsan bloggen!
åå idag är det fredag!! så himmla skönt!!!! :D
fast det känns nästan inte som det men skit samma! xD
nu är det inte många dagar kvar i skolan, det är typ bara måndag som är en vanlig dag!! (:
här kommer dagarna som är kvar:
vecka 22.
Mån: Vanlig dag typ
Tis: Filmfestvialn, film hela dagen
Ons: Klassbytar dag typ hela dagen
Tors: LOV
Fre: LOV
vecka 23.
Mån: LOV!
Tis: Cykel dag
Ons: Städa dag
Tors: Ute dag
Fre: SKOLAVSLUTNING!!
jag åker

såå det var det!!
kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin