Alicelindstrom

Skojj (:

Hej bloggen, kom typ hem för en stund sedan!! (:
hihi efter skolan åkte jag maja, maja åå alicia till Frendo!!
fast vi kom bara en bit, sen hoppade majas kedja!! xD
men sen gick vi hem till maja åå då lagade viktor den!! xD
men sen åkte vi till Frendo, då kom Viktor åå Jonte!
Dom köpte tyup smouthi (stavning) jag köpte en diame
och lite annat godis som jag får äta!! (får inte äta allt :( )
men ajja sen cyklade vi hem igen, då körde vi kurragömma med dom hos jonte!
sen kom miriam åå anna, då gick vi till lekparken!
sen nu har jag kommit hem!! (:
såg att tisdagens vinnare i min länk ävling inte har kommit upp!!
det är ju fel på blogg.se
men jag ska försöka fixa det idag!!!
och videoinlägget kommer senare ikväll!!
ska äta nu
kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin