Alicelindstrom

Nya kategorier

Hejsan alla underbara männsikor som läser min lilla blogg!
jag har nyss fixat två nya kategorier!
och dom hittar ni i min drop down meny!! (:
den ena är självporträtt, den finns under foto.
den andra är mina designer, den finns under kategorier.
Och om ni klicka på mina designer kommer ni till alla inläggen som jag har skrivit när
jag har gjort en ny design!! (:
bra va? då kan ni ju se alla som jag har haft!
OBS, den första är inte med!

ses

stina

jag använde mej av en rullgardin, en stor vi rullgardin som vi har i vårt uterum, sen lite räfläxskärm på det så blir det så. men bakom rullgardinen så är det träd, och sen lyser solen där och du blir det lite skugga och lite sol i bakrunden ;)


blogg: http://sstinasfoto.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin