Alicelindstrom

Nu måste ni hjälpa mig!!

Snälla, kan ni komentera video förslag??
jag vill så gärna göra en video, man jag har ingen ide på vad!!!!! :/
snälla, komentera även fast du kanske inte tycker att det är så bra men ajja
skit i det!! jag behöver en MASSAAAAAA förslag!! :D

kram (:

Frida

Jag tycker att dina videoinlägg är jätte bra!!

vill gärna ha många fler!!

Men vist skulle svaren i fråge stunden komma i ett videoinlägg?

skulle du kunna visa ditt rum?? eller göra ett inlägg med din kanin!

eller kan du typ visa kläder i din garderob, eller så kan du göra ett inlägg där du spelar!!

hoppas att du fick lite tips.

Anonym

Vad heter du? för och efternamn?








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin