Alicelindstrom

Min nya design

Hej bloggen!!
som ni kanske ser så har jag en ny design!
om du inte ser den, klicka på f5, och om det ser konstigt ut
komentera det då!!


Nu ska jag skriva lite om min nya design:

Saker som jag tycker är bra med den:
* boxar
* små knappar under ''om mig'' där man kommer till olika ställen!
* tillbaka till startsidan hus om man inte är på framsidan
*Drop down menyn, tycker att det är ganska lätt att hitta i en sån, när det
är tydliga kategorier!
*Följ mig via bloglovin knapp!!
klicka på den!!
*bildspel i headern
* ganska cool bakgrund (har gjort den själv)
* bakgrunden är still när man scrollar ner.



Saker som jag tycker var mindre bra:
??


Övrigt om designen:
*Den går i typ svart, vit och grå. Men för att den ska kännas sommrig är det ganska färgglad bilder i headern!
*Bildspel header, kunde inte välja vilken bild jag skulle ha, såå tog flera!! :D
*vanlig meny åå drop down vist inte vilken av dom jag ville ha, så tog båda!! xD


Är det något du tyvker att du saknar i min design??
komentera det då, och om du har frågor kan du fråga dom i en komentar eller i bloggsvar!! (:

här är några bilder om ni inte fattar vad allt är xD











hihi hoppas ni fattar lite mer nu, men komihåg att ni får fråga om ni undrar något!
och som ni kanske har sätt så har jag fixat en mejl adress till min blogg!!
jag vill ju typ inte ge ut min ''privata''mejl/msn adress!
så jag gjorde en till bloggen, så om ni vill mig något, men inte vill att någon annan ska se det,
då kan ni ju mejl mig!! (:

kram (:

Tovan

Finns ingen "till bloggens startsida" eller nåt sånt, skulle vara bra med det :)


blogg: http://ekotovan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin