Alicelindstrom

Min lilla ''pyssliga'' dag

Hej blogge, idag har jag gjort faktiskt ganska mycket!! hehe xD
men jag har inte ''pysslat'' haha xD
här kommer lite bilder!! (:

Jag har puttsat mina fönster!! (:
innan:



efter:


jag bytte även gardiner som ni ser!!
förlåt för dom dåliga bilderna!! hehe xD




Sen har jag också flyttat mina högtalare!
dom var vid min dator som jag har på mitt rum, men eftersom att jag inte använder den, (använder mest den som jag har upp i vardagsrummet, min lapptop)
så då flyttade jag på dom till min bokhylla, eftersom att jag vill lyssna på musik!
alltså som ni ser så kan man koppla in mobilen/mp3 elr vad man nu använder, och då kommer musiken
ut ur högtalarna!! (:
hihi
påtala om datorer, så ska jag typ få en ny!!!!! :D *MEGA GLAD*
haha fick ju min laptop i sommras, men hihi skulle tydligen få en ny igen! (:
jag bad inte ens om att få en, coolt vaa??
haha pappa hade typ köpt en i julas, men han hade ingen användning av den!
så den har bara legat! (: wiiiii
men det var typ min dag, städa, puttsat fönster, byttgardiner, har även handlat
och ätit bakelse! (:

hihi
kram (:









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin