Alicelindstrom

Min glass kan prata


Min glass, den var god, men den lät! LÄSKIGT!!

Ikväll elr typ fem ska jag fara åå se på fotboll, haha xD
ska bli skojj att träffa laget! men ändå lite drygta, för det är många som frågar massa saker :S
men ajja tror inte att jag ska vaar där i två timmar!!
ska kanske vara med Maja sen!! :D


haha kram (:

Maja Nubben Norberg

Jag åt en sån igår !! :DD <33


blogg: http://maaajaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin