Alicelindstrom

Måndag = skolan :/

Hej bloggen!! är hemma från skolan nu!! xD
fast jag kom hem för över en timme sedan men ajja!!
hehe när jag kom hem satte jag mig vid datorn! (:
sen så har jag suttit är och checkat bloggar och sånt!! (:
har faktiskt  inte så mycket att skiva, hehe xD
just nu lyssnar jag på musik och jag håller på att ladda över en sak, hehe
och det är det som är den lilla ''överaskningen'' haha om man kan kalla det så??
men jag skriver mer sen!! (:
men komigen nu!! vill ni se något speciellt på min blogg??
typ bilder? foto tips? videos? design tips? mer inlägg? outfits? nya saker?
säg bara till!!
kram









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin