Alicelindstrom

Kom nyss...

...hem från skolan!! (:
ikväll ska jag inte göra så mke tror jag!!
har ju träning, men kan inte träna :'(
det är sämst!!!!!!!! :/
det mste ju gå att fixa juee!!
men just nu gör jag inte så mycket, lyssnar på musik, läser bloggar och sånt!! (:

just det jaa, jag lägger ner det dära med länk veckan!!
sry men det är bara två som är med (dom som jag redan har länkat)
förut var det minst 8 st!! hehe xD
men ajja tror att jag ska ha en fråge stund snart!! (:
har fått lite frågor om jag kan ha det!! (:
kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin