Alicelindstrom

HEMMA

Hej bloggen, nu är jag hemma!! (:
när jag kom hem duschade jag sen packade jag upp min väska!!
ööö det har varit ett roligt läger! om någon undrar!! haha xD
åå det är så himmlarns skönt att det är den dära grejjen imon, så man slipper skolan.
och man får sovmorgon!!! (:
haha har typ inga bilder som jag kan visa er från lägret!! haha xD
hade inte med mig kameran, men jag fotade med mobilen, men dom blev inte så bra!!
hehe xD
ajja xD
komihåg att ni fortfarande kan anmäla er till min länk vecka!! det
kan ni göra hela denna vecka!! (:

kram (:



OBS, detta inlägg skrev jag igår typ halv 4!!
men det har typ varit fel på blogg.se så det kom upp idag!! :/









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin