Alicelindstrom

Helgens planer

Hej bloggen!!
detta är ett tidsinställt inlägg!
för att just nu gör jag säkert något annat!
jag kanske äter, ser på tv, packar eller något sånt!!
hade lite tråkigt när jag skrev detta inlägg!! hehe xD
men nu ska jag berätta om helgens planer!!
imorgon (lördag) är det 11-manna gruscup, vet inte om jag kan vara med!!
Vill vara med, men om jag inte kan springa är det ju inge kul!! :/
men ajja får se, men jag tror att jag ska testa lite!! :D
tror vi typ skulle spela två matcher, sen ska jag fara hem åå äta lunch!
då är det en tjej i laget som ska följa med mig, för hennes föräldrar typ jobbar!! :D
sen åker vi typ tbx, vet inte hur många matcher vi ska spela sen, om det är en elr två!!
men då gör vi det, sen ska vi typ duscha tror jag och sen ska vi typ på restaurange!!
wiiiiiiiiiiiiii (:
sen ska vi åka till björna, och där har vi LÄGER!!!!!!!!! :D
då ska vi väl typ packa in oss, sen blir det väl någon lek elr träning. haha eller jag vet inte!! xD
men sen så ska vi sova där en natt, sen på söndagen ska vi träna och sen ska vi typ fara hem!!
japp det var min helg, vad ska du göra i helgen??
men om jag inte bloggar så mke så vet ni ju varför!! kommer nog att mobil blogga en del!! (:
om ni vill alltså??

kram (:

Filippa (Fotoblogg) ♥

sv; Det är komplicerat att förklara...

Jag kan göra en lektion ngn gång i min blogg så håll utkik om det blir så fin blogg kram! <3


blogg: http://filippasfoton.blogg.se/
wilma

Sista dagen att rösta i tävlingen på min blogg! Gå in på wilmaan.blogg.se sedan kategorin "Tävlingar" och så finns inlägget där! Så rösta nu om du inte gjort det!

Kram (:


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin