Alicelindstrom

hejj bloggen. Eller god morron. Hade lite ...

hejj bloggen. Eller god morron. Hade lite tråkigt för vi har frukost typ om en timme. Hehe :-P Det harn varit is kallt inatt. Det var 4 fönster öppna. Haha och jag låg under ett så det blåste på mig. Jag vaknade typ 6 elr något. För det var så kallt. Haha men sen typ 7 stängde vi alla föster så nu är det varmt :-D hihi idag har vi två träningar. Jag ska typ inte vara med så mke. Iaf inte springa. Haha :-P men jag kanske skriver sen elr när jag kommer hem. Kram :)


wilma

Tävlingen är nu avgjord och vinnarna finns uppe på min blogg, gå in där och kollla vilken plats du kom på!:)


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin