Alicelindstrom

hej bloggen. Haha nun har vi engelska. Hih...

hej bloggen. Haha nun har vi engelska. Hihi åå jag mobilbloggar nu hihi. Vi gör någon himmla pjäs sak. Hahahaha :-P men jag hade bara lust att skriva :-) tävlings reglerna kommer upp ikväll elr när jag kommer hem från skolan. :-) hihi efter lunch har vi prov och sen idrott :-P då tror jag det var innebandy. Hehe men nu ska jag typ fortsätta elr öö jaa ville bara säga det att tävlingen kommer snart upp :-) såå håll utkik. Haha men ajja orkar inte skriva mer nu. Ses mina fina läsare. Skriver mer efter skolan när jag kommer hem. Kram









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin