Alicelindstrom

Här ska man skriva rubrik

Jaa, det vet jag!! men jag kommer inte på någon (?)
haha men nu kommer lite bilder som jag fotade när det snöade!! (:

 

klicka på dom så blir dom stöööre!! (:
men ikväll har jag varit på stan med pappi!! (:
vi skulle byta mina skor som gick sönder :/ tog likadana, för dom hade inga andra bra!! xD
men sen gick vi på systembolaget, och sen på bibblan!! :D
haha jag lånade två foto tidningar och en foto bok och två ''vanliga'' böcker!! xD
sen gick vi på Claus Olsson!! (: där köpte pappa något (?)
och jag tittade på ramar!! (: ska nemligen köpa några ramar snart eller någon gång!! haha xD
men nu ska jag typ se på TV elr göra något!!
ses
och kom ihåg att rösta på mig i Wilma´s blogg foto tävling!! (:
kram (:

Tovan

Tråkigt med snö, vill ha sommar, nu!


blogg: http://ekotovan.blogg.se/
stina

snöar det hos er? ;o


blogg: http://sstinasfoto.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin