Alicelindstrom

Har bara lite tråkigt

Hej bloggen, gör inte så mycket nu!!
jag ska nog snart äta!! (:
men hade inte så mycket att göra, så det blev att jag satte mig här vid datorn!!
har nyss laddat över bilderna som jag fotade!!
dom är i inlägget under ↓
så glömm inte att komentera dom!!! :D



Fotade bilden idag, för kanske en timme sedan!! xD
vet inte om den blev så bra!! xD
vad tycker ni??
om ni undrar vad som är på den så är det ett glas, haha xD
men just nu sitter jag och lyssnar på musik!!! :D
lyssnar på en 7kt bra låt!!!!!!
den ↓



komihåg att komentera!!
ses

melodietjej på kpwebben

Jag får den här ica låten på huvudet och den är superbra<3

Maja Nubben Norberg

Såklart helt klart bästa låten !! x] <33

:DD


blogg: http://maaajaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin