Alicelindstrom

God kväll

Hej eller godkväll kanske man ska säga!! xD
sitter just nu vi datorn och gör inget!! xD
har fixat lite på Wilma´s nya design haha xD
ojj vad mke xD jag skriver!! haha xD
opps där kom det igen!! men vi var på eriks fijol konsert! det var väl (?)
typ som vanligt xD men man fick fika!
åå längtar ändå lite till imon, så ska jag praoa hos mamma, hih
då slipper man ju skolan (:
och imorron kommer nog frågestund svaren upp!!!!!! :D
så håll utkik, jag ska typ filma dom imon!
och det kanske blir två delar för det var så många frågor!!
komihåg att ni fortfarande kan fråga massa saker!! (:

kram (:









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin