Alicelindstrom

FREDAG (L)

Tjoo bloggen!!
yes, nu är det ÄNTLIGEN fredag!!
det känns som att veckan har varit seg, men när man tänker på typ den man gjorde i
månsdags känns det som igår!! hhaha xD
men kom hem från skolan för ett tag sedan, där var det väl som vanligt! xD
har jätte ont i huvudet nu, det är typ alla mina nya mediciner!!
jag kallar det medicin chock!! haha xD
men snart ska en gubbe elr kille elr någon komma med en STOOOOR pall!! (:
YEAH, åå då ska jag typ skriva under! känner mig värsta duktig!
fast jag som inte ens kan skriva min signatur!!
haha när jag skulle skriva på passet blev det värsta udda, hiihi
men ajja orkar inte skriva mer nu!!
skriver nog mer sen!
och tack för alla frågor som jag har fått in till min frågestund!
men komihåg att fråga massa mer också!!

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin