Alicelindstrom

Fick en kommentar..

Hejsan alla, jag fick en kommentar från ''anonym'',
ville bara fråga er om det är så!

Anonym
om Fotade nyss:
taskigt måste du herma att skriva xoxox jag kom på det!!!!!
IP: ********

Jag har skrivit det massa gånger förut!!
Det kan ju inte vara du som kom på det.
Det finns jätte många bloggar som skriver så också, det är inte bara jag!

Ps. du är aldrig anonym!! :D
kram (:

Lina <3 [FOTO]

haha du har väll kollat IP nummret på "Anonym"?

gör det isånnafall :) Den personen ska veta att man aldrig är Anonym På internet!!



Ha det bra nu Alice! // Lina :)

Ps. följer du fortfarande min blogg? jag följer iallafall din! :D


blogg: http://liinaapeterssons.blogg.se/
maja nubben norberg

meeeh va dumt !! :( <3

Andréa!!

De är ju sjukt -.-" att man bara kommer in och ser bara för att kritisera!!

Älskar iaf din blogg och så, hoppas du också gillar min ^^ :)


blogg: http://andiiz.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin