Alicelindstrom

Fick en komentar

Anonym om Redigerade lite bilder igår!:
Jätte fina bilder
kan du fota ett öga?
och jag tycker att du ska ha en frågestund !! och att svaren ska komma i ett videoinlägg !
IP: *********

Svar:

Ååå TACK!! ni fattar inte hur mycket det betyder för mig att få en komentar att någon gillar mina bilder!! (:

Jaa, tack för ditt förslag!! jag ska fota ett öga!
jag har lite ideer på hur jag ska göra, och jag tror att jag ska göa det nu ikväll!!

Är det fler som tycker att jag ska ha en fråge stund? (:
komentera då!!
för det känns ju ganska dummt att ha en och man bara får typ en fråga!!
men vill ni att svaren ska komma i ett videoinlägg?? (:

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin