Alicelindstrom

Elevensval imon

Hejjj
har inte skrivit något idag, har inte orkat!
när jag kom hem efter skolan var jag trött.
men jag har inte gjort så mke idag, har varit i skolan.
sen när jag kom hem gick jag in på datorn åå typ öö jaa läste bloggar, svarade på komentarer och så.
Sen skulle jag testa om min medicin funkar, så jag hoppade stuttsmatta.
sen så lekte jag lite med bella, åå sen åt jag mat!
sen nu efter maten fixade jag överskriften på Kråkslottet som måste vara klart tills
på torsdag, så jag tog hem och skulle börja på framsidan.
för imorgon har vi elevensval!! xD
då ska jag spela mini golf!! (:
man fick lixom välja xD
så 55 elever åå fyra vuxna ska cykla in till stan och till mini golfen!! haha xD
jag ska typ kkäka plättar,¨åå tror jag ska köpa glass!
efter ska jag stanna på stan! komma bli skoj!!

ses

wilma

Har nu en fototävling på min blogg! Temat är vatten, mer information finns här: http://wilmaan.blogg.se/2011/may/fototavling-d.html#comment

Skulle vara kul om du ville vara med :)


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin