Alicelindstrom

Blabla inlägg

Hej bloggen, jag har inte gjort så mke idag!
jag har typ varit på öob, åå någon blommaffär!
sen efter lunch satte vi upp Bellas stängsel, för nu har hon en stor hage runt träd
åå buskar!! hihi xD
men nu ska jag nog städa mitt akvarium!!! (:
och sen blir det väl middag åå typ jaoopp
komentera saker som jag ska ha på bloggen!! (:
ses

rebecca

mer bilder,bilder i varje inlägg nästan foto tips asså vad man ska tänka på osv,

MADDES

Nu är dagens blogg utsedd. Gå in och se om det var du som vann. Annars finns en ny chans på en gång!


blogg: http://maddisenj.blogg.se/
Anonym

Hej, jag såg att du har en adress där man kan kontakta dig jag undrar om man även kan lägga till din adressen så vi kan chatta på msn?

för du kanska har en mer privat adress för dina kompisar och så. men är det typ din ''fan'' msn? alltså [email protected]

N ! X U

Hej! Du skrev att du skulle komma med i min foto-tävling, bara du har hittat en bild :) har du hittat?(: Skulle vara så kul om du skulle vara med!Kram Nixu


blogg: http://baraminsmak.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin