Alicelindstrom

Bella (L)

Hejj bloggen!! (:
har inte hunnit klart med min film än, hehe xD
hann börja lite, sen gick jag, och bella ner till Maja.
vi skulle se om hon var tjej eller kille!! hehe xD
och sen kom mamma och erik ner.
sen åkte jag, maja, bella och majas mamma på reginas!
dom skulle köpa kanin mat! och jag skulle se om hon var tjej eller kille!! xD
sen åkte vi hem igen, och nu sitter jag här!!
man jag ska fortsätta med filmen nu typ! sen ska jag äta!!
efter maten ska jag fota!!

kram (:









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin