Alicelindstrom

Är med och tävlar, igen

Hej bloggen, det är många tävlingar jag är med i just nu!! hihi xD
denna gång tävlar jag på denna blogg.
om ni också vill vara med klickar ni  här
temat är kärlek/vännskap
jag tävlar med den bilden ↓


hittade typ ingen bild som jag tycker passar, men tillslut hittade jag den som jag tog!
jag och min kanin Bella är väldigt bra kompisar!
och jag älskar Bella!! (:

kram (:

N ! X U

Jätte fin bild!Lycka till! Ja just det, det glömde jag (med bloggsvars grejen) tack! Kram


blogg: http://baraminsmak.blogg.se/
Soffe

Åhh gud va gullig kanin & fin bild, riktig vinnar bild = )








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin