Alicelindstrom

YES!!!!!!!!!!!

Hej blogen, sitter åå tränar läxan lite nu!!
var inte på träningen idag!! :(
Skulle vila, har ont i huvudet åå halsen!! såå jag ska vila tills på helgen,
för då e dee Dm om jag nu ska spela!! xD
Men jag är så himmla glad!!!!! (: min nya sak har kommit, ni kommer att
få se en bild på den, hihi ska föra över bilderna!! (:
hihi
wiiiiiiiii Alice MEGA HAPPY!!!!!!! :D
haha nemen aa
har inte så mke mer att skriva, hihi men aa det var väl allt för denna gång!
Bilderna kommer kanske upp imon, för nu orkar jag inte!
åå jag ska göra läxan, åå pappa håller på att ladda ner något till min dator!! xD
Fast sen sa han att jag sulle fortsätta själv, åå då gick han till Janne, haha
men jag vet inte vad jag ska göra. inget händer!! hihi

ses
Kramar den mega glada Aliceén!!!!! :D haha
nu typ mobbar jag er för jag är så glad!! wiiiii

Tovan

Sv: Tack <3!


blogg: http://ekotovan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin