Alicelindstrom

Var med Maja idag! (:

Hej bloggen
idag var jag med maja före lunch!! :D
då var vi i skogen med Majas duper söta kanin Ville, vi fikade åå så!
Sen följde jag med dom till hennes stuga!
Vi grillade hamnburgare! åå sen typ sköt vi bollen med händerna till varran 102 gånger
utan att den tog i marken!! HAHA VI ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!
sen såå när jag kom hem gick jag ut med Bella, sen spelade jag data lite snabbt!
åå sen nu har jag tagit ett skönt bad! kom på att det var en evighet sedan!! haha xD
såå har nyss badat, ska nog snart äta!! mmm
bli god mat idag, typ nåå Oxfile elr något sånt fint kött!! (:
Sen blir det väl Mellon ikväll dåe!! (: FINAL!!!!!!!! :D
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra! xD
Snart är lovet slut, det är sämst!!!!! :(





Fotade lite medans jag väntade på att badkaret skulle fyllas!!
såå här är en bild!! hihi ett ljus!! tycks??

ses

flickaneemeliie

sv; aa det kan vi


blogg: http://flickaneemeliie.blogg.se/
Ronja

sv: Du håller in ctrl och C samtidigt så kopieras det :)


blogg: http://bygoode.webblogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin