Alicelindstrom

Vad tycker ni?

Vad tycker ni?? ska jag ha en sån dära bild veck, då jag lägger upp en bild
om dagen på något som jag har gjort!
eller en bild utamaning (dag för dag lista i bild) typ då jag lägger upp bilder som jag aldrig har visat?
Vad tycker ni??
hihi
är sugen på att ha något av dom!!
Och om ni vill ha tips till blogg.se eller foto tips så säg till, jag har ett litet lager...

Kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin