Alicelindstrom

Dag 1

Skulle ju ha en sån hära dag för dag lisa!!
Känns som att det kommer att bli roligt! jag börjar idag!!
Såå det kommer att blir lite mer inlägg nu!! (:
Men om jag inte hinner lägga upp för en dag, då kommer jag att lägga upp det nästa dag!!
Såå här är listan som jag ska använda mig av! Jag tycker att den var lagomt lång och den värkad OK.

Dag 1 – Om mig
Dag 2 - Vad hade jag på mig i dag?
Dag 3 – Mina drömmar
Dag 4 – En sanning
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Bild från idag
Dag 7 – Nuvarande förhållande
Dag 8 – Mina husdjur
Dag 9 – Utlandsresor
Dag 10 – Något jag hatar
Dag 11 – Något jag tycker är sött
Dag 12 – Dagens favorit
Dag 13 – Dagens låt



Jag är en tjej på 13 år,
Jag fyller år den 25/1 xD
Jag spelar fotboll och innebandy på min fritid!
Fast jag brukar också vara med kompisa, min kanin och fota!
Jag gillar såklar också att blogga!
haha vist var det en bra text om mig!
Just det ja, jag heter Alice Lindström!!
Såå nu var den klar!

Förlåt för den var tråkigt och kårt, men kom inte på nå mer att skriva om!!
ses









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin