Alicelindstrom

Tidsinställt

Hej detta inlägg är tidsinställt, jag kanske göra något annat just nu!
men jag vill göra en ny design! tror att det ska bli en sommrig eller vårig den här gången!
För just nu är det väldigt grå och mörk! typ vinter, fast den är inte vit!"
haha men aja
Men har ni föslag är det bara att komentera! (:
Fortfarande tror jag att det inte är någon som har lyckts listat ut vad jag har köpt!!
hihi är så glad!! längtar sönder mig snart!!

Kram, Ha en skojjig lördag!
Så bloggar jag kanske senare!

wilma

Kan du inte lägga in lite fler bilder på dig? Du lägger typ bara in på saker du fotat..<3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin