Alicelindstrom

Tidsinstäld

Tidsinstäld
Hej bloggen, just nu gör jag säkert något annat än att blogga!
Men det var så att jag hade lite tråkigt så jag gjorde det hära inlägget!! hihi
Det är mest som en påminning till er, jag har sagt det flera gånger men jag vill
bara veta om ni har kommit på något?
Är det något som ni vill att jag ska ha på bloggen eller visa er så är det bara att komentera!
Jag har lite foto tips som jag kan visa er, men om du har sätt en bild
och du undrar hur jag fotade den så säg till!! jag kan visa det! (inte alltid)
eller om du undrar hur jag har gjort något på min design!
Säg bara till!!

Påtala om desgnen, så har jag börjat fundera på en ny!! :D
Tror att det kommer att blu ljusare färger, och jaaoop
vi får se, men snälla, jag behöver tips av er läsare!
Hur tycker ni den ska vara? eller har ni tips på småsaker??
Jag kan ju också länka dig om du vill, skr i en komentar att du vill li länkad då
länkar jag dig, om du länkar mig! (:

Det är fortfarande ingen som har lyckts lista ut vad jag har köpt, hiihi
längtar tills den kommer, och då kommer jag att saga vad det är!
men framtillsdess får ni g
Men komihåg att ni är världens bästa blogg läsare!! (:


Kram (:


Myy

Hejj,hejj! :D

Fin blogg, själv gjorde jag en blogg i går, jätte snällt om du vill kommenta den också (:

Kram.. <3


blogg: http://minumyy.devote.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin