Alicelindstrom

Tävlingen, man kan fortfarande anmäla sig

Hej jag tycker att det är jätte roligt att det är så många som vill vara med i min foto
tväling! jag hinner inte välja ut finalisterna idag.
Och imorgon ska jag ju till Sundsvall!
Men ni får fortfarande anmäla er!
Man får anmäla sig tills på måndag klockan nio!
Har du inte anmält dig?
Då tycker jag att du borde göra det!
Även fast du tycker att du är en dålig fotograf elr så, så kanske du går vidare ändå!
Och då kommer jag att länka din blogg och då får du ju kanske fler
läsare. Och om du vinner så kommer du att få finnas på länk i min meny!
Jag vet inte hur länge, men ganska länge!
Vill du anmäla dig?
klicka här för att komma till inlägget där man gör det


Förlåt för att ni msåte vänta så länge, men jag har inte tid!!
ses


Sebbe

Nr. 1

Va

Nr. 1

basse

nr.1








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin