Alicelindstrom

Tack

Hej bloggen, har fått en super söt komentar av super söta åå
snälla Wilma !!
här är den:


bildkvaliten är kanske väldig dålig!! hehe xD
Men det står:
GUUUS! Vilka fina bilder! Du är ju ätte dukti! :)<3

ville bara svara på den, Tack så mycket!! (:
Det var faktiskt så att jag gillar att fota, det har jag gjort länge!
Men när jag tog dom bilderna, såå typ började jag gilla det mer!
Och sen dess har jag fotat mer, dom bildena tog jag i sommras på våran gård!!
Tycker fakiskt själv att dom blev rätt så OK.
om ni vill se fler såna bilder, gå in på gammla bilder i min meny!
eller de kanske står något annat, men något sånt!! där finns massa bilder som jag fotade innan
ag ade bloggen!! (:
Bra väl??
Där kanske ni hitta några såna!! hihi men jätte mycket tack att ni gillar mina bilder!!
det betyder jätte mycket för mig!!

Kram (:

iida :)

hej fin blogg! Har "veckans blogg" på min blogg nu, passa på att anmäla er! kram:)


blogg: http://idizz.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin